انتخاب مدل موی مناسب

مدل مو برای همه یکسان نیست با توجه به سلیقه و شکل صورت هر فرد متفاوت می باشد.

انتخاب مدل موی مناسب با در نظر گرفتن فرم صورت یکی از عوامل مهمی است که بر ظاهر شما بسیار تاثیر می گذارد.

انتخاب مدل موی مناسب

انتخاب مدل موی مناسب

برای اینکه بتوانید مدل موی مناسب فرم صورت خودتان پیدا کنید کافی است که به اینه نگاه کنید موهای خود را با شانه از صورت خود کنار بزنید و اگر موی بلندی دارید ان را با گیره نیز ببنید تا چهره شما را نپوشاند.

و به صورت خود توجه کنید ببینید که چه فرمی دارد. بیضی،مربع،مستطیل همه انواع مدل مو به صورت گرد می آید.

نکته ای که فقط در مورد صورت گرد باید توجه کنید این است که هرگز با صورت گرد فرق وسط باز نکنید و حتما فرق خود را از طرفین باز کنید.

اگرکه صورت مستطیلی دارید باید بدانید که بهترین مدل مو برای شما موی کوتاه و یا متوسط کوتاه است. برای صورت بیضی شکل هم مانند صورت گرد هر مدلی که دلخواه تان است می توانید انتخاب کنید.

کسانی که صورت مربعی دارند برای به حداکثر رساندن زیبایی چهره مربع خود، موهای اطراف سر شما کوتاه و موهای شما نیزمحو شده باشد. برای فرم های مربعی هدف این است که موهای اطراف سر در مدل صورت های مربعی تا حداکثر باید کاهش داده شوند

اگرکه مشکی ندارید موهای دور سرتان را تا جایی که می توانید کوتاه کنید به طوری که سفیدی سرتان نمایان شود و افرادی که نمی توانند این کار را انجام دهند باید با چسب مو موهای کوتاه اطراف سر خود را به سرشان بچسبانند.

برای تعادل عرض چهره خود، موهای کوتاه و متوسط را روی سر و اطراف و بالای پیشانی بریزید برای ایجاد جلوه ای خاص حالت های مختلف را امتحان کنید.

در نهایت نتوانستید می توانید به ارایشگر ماهر مراجعه کنید تا مدل موی مناسب فرم صورت شما را ایجاد کند.